вівторок, 29 жовтня 2013 р.

Конспект уроку з математики (3 клас)


Конспект уроку з математики (3 клас)

Тема. Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і   
            ділення. Урок-подорож.

Тип уроку:урок закріплення набутих знань, умінь і навичок.

Форма проведення уроку: урок – подорож.

Ключові  компетентності  (загальнопізнавальні цілі ):

- повторити таблицю множення і ділення;
- розвивати обчислювальні навички;
- формувати навички розв’язування задач;
- розвивати вміння розрізняти геометричні фігури;
- виховувати пізнавальну активність та самостійність у роботі.

Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі,
очікувані результати):

Початковий рівень:
- знає вивчені таблиці множення і ділення;
- розрізняє геометричні фігури;
- визначає кількість кутів у геометричних фігурах.
Середній рівень:
- порівнює числові вирази;
- виділяє квадрат серед інших геометричних фігур;
- переводить одні одиниці довжини в інші.
Достатній рівень:
- розв’язує задачі за скороченим записом;
- розв’язує задачі на дві дії різного ступеня;
- застосовує правило знаходження невідомого дільника;
- знаходить периметр чотирикутника.
Високий рівень:
- аналізує скорочений запис задачі;
- встановлює відповідність між завданням і його розв’язком;
- перевіряє правильність виконання завдання;
- обґрунтовує власні висновки.

                         
                                              План уроку :

1.Відгадування учнями загадки з метою повідомлення теми уроку  (Додаток 1).
2.Виконання  усних обчислень на повторення таблички множення та ділення (Додаток 2).
4.Проведення каліграфічної хвилинки для запису чисел в порядку зростання.
5.Розташування арифметичних дій у прикладах. Гра «Знаки - втікачі »
(Додаток 3).
6.Самостійне порівняння числових виразів. Гра «Порівнялки» (Додаток 4).
7.Розв’язування задачі методом «Гронування» (Богданович М.В. Математика, №446). (Додаток 5).
8.Проведення геометричної фізкультхвилинки на визначення кількості кутів у геометричних фігурах (Додаток 6).
10.Обчислення периметра чотирикутника та квадрата (Додаток 7).
11.Виконання тестових завдань (Додаток 8).
12.Підведення підсумків уроку та повідомлення домашнього завдання
 (№448, №449).
                                                                                                                                                                                                                    
                                                                                             Додаток 1

Загадка
Срібна стрічечка летить ,
Ланцюжок по ній біжить.
І на станціях гудок
Подає той ланцюжок.            (Потяг)

                                                                                   
                                                                                              Додаток 2
Усний рахунок

1 група

Дівчатка виконують обчислення в червоних кружечках, а хлопчики - в синіх[2].


 2 група       
                         
Інтерактивна вправа «Карусель»

Учасники розташовуються у два кола (внутрішнє та зовнішнє). Учні
внутрішнього кола ставлять запитання та оцінюють відповідь картка-
ми. Учні зовнішнього – виконують завдання та рухаються по колу.
Вправа вважається закінченою, коли всі картки роздані.
                                                                                           
                                                                                             Додаток  3    
                                                                                                      
Розташування арифметичних дій.

Гра «Знаки - втікачі».

1варіант                                                          2варіант
72…8...9=18                                                   3…3…8=72
42…18…9=40                                                 40…5…9=85
3…3…9=81                                                      81…9…3=27

                                                                                            
                                                                                            Додаток 4

Гра «Порівнялки»

Самостійна робота

1варіант                                                           2варіант
8*8…7*9                                                           56:8…63:9
6*9…4*8                                                           7*8…8*8
48:8…54:6                                                         3*9…5*9
72:9…32:4                                                         40:8…36:9  
Діти перевіряють правильність за таблицями відповідей.
                                                                                           
                                                                                                   Додаток 5
Розв’язування задачі [1].

                           
                                                                                            Додаток 6
Фізкультхвилинка в нас незвична.
Вона сьогодні буде геометрична.
Вправи виконуй стільки разів
Скільки фігура має кутів! [2].

"Годинник"
"Ножиці"
"Пташка"
"Вітрячок"
                                                                                                  Додаток 7    
                                                                                                                                                                                                               
Обчислення периметра чотирикутника
-У кожного на парті лежить смужка:
1) виміряйте її довжину;    
2) знайдіть її :
1 ряд-третину;
2 ряд-шосту частину;
3 ряд-дев’яту частину;
3) заштрихуйте її і знайдіть периметр цієї фігури. 
                                                                                                           Додаток 8
Виконання тестових завдань                                                                             
1 варіант                                                                                                              







       

Список використаної літератури:
1. Богданович М.В. Математика : Підручник для 3 кл. – К.: Освіта. – 2003.
2. Досяк І.М. Нестандартні уроки з використанням інноваційних технологій. 1 – 4 класи. – Х.: Вид.група «Основа», 2007.
3. Інтернет ресурси.






Немає коментарів:

Дописати коментар