Конспект уроку з математики (3
клас)
Тема. Вправи і задачі
на закріплення вивчених таблиць множення і
ділення. Урок-подорож.
Тип
уроку:урок закріплення набутих знань, умінь і навичок.
Форма
проведення уроку: урок – подорож.
Ключові компетентності (загальнопізнавальні цілі ):
-
повторити таблицю множення і ділення;
-
розвивати обчислювальні навички;
-
формувати навички розв’язування задач;
-
розвивати вміння розрізняти геометричні фігури;
-
виховувати пізнавальну активність та самостійність у роботі.
Предметні компетентності
(конкретизовані навчальні цілі,
очікувані результати):
Початковий рівень:
-
знає вивчені таблиці множення і ділення;
-
розрізняє геометричні фігури;
-
визначає кількість кутів у геометричних фігурах.
Середній рівень:
-
порівнює числові вирази;
-
виділяє квадрат серед інших геометричних фігур;
-
переводить одні одиниці довжини в інші.
Достатній рівень:
-
розв’язує задачі за скороченим записом;
-
розв’язує задачі на дві дії різного ступеня;
-
застосовує правило знаходження невідомого дільника;
-
знаходить периметр чотирикутника.
Високий рівень:
-
аналізує скорочений запис задачі;
-
встановлює відповідність між завданням і його розв’язком;
-
перевіряє правильність виконання завдання;
-
обґрунтовує власні висновки.
План уроку :
1.Відгадування учнями загадки з метою
повідомлення теми уроку (Додаток 1).
2.Виконання
усних обчислень на повторення таблички множення та ділення (Додаток 2).
4.Проведення каліграфічної хвилинки для запису чисел
в порядку зростання.
5.Розташування арифметичних дій у прикладах. Гра
«Знаки - втікачі »
(Додаток 3).
6.Самостійне порівняння числових виразів. Гра
«Порівнялки» (Додаток 4).
7.Розв’язування задачі методом «Гронування»
(Богданович М.В. Математика, №446). (Додаток 5).
8.Проведення геометричної фізкультхвилинки на
визначення кількості кутів у геометричних фігурах (Додаток 6).
10.Обчислення периметра чотирикутника та квадрата
(Додаток 7).
11.Виконання тестових завдань (Додаток 8).
12.Підведення підсумків уроку та повідомлення
домашнього завдання
(№448, №449).
Додаток 1
Загадка
Срібна стрічечка летить ,
Ланцюжок по ній біжить.
І на станціях гудок
Подає той ланцюжок. (Потяг)
Додаток 2
Усний рахунок
1 група
Дівчатка виконують обчислення в червоних
кружечках, а хлопчики - в синіх[2].
2
група
Інтерактивна вправа «Карусель»
Учасники розташовуються у два кола (внутрішнє
та зовнішнє). Учні
внутрішнього кола ставлять запитання та
оцінюють відповідь картка-
ми. Учні зовнішнього – виконують завдання та
рухаються по колу.
Вправа вважається закінченою, коли всі картки
роздані.
Додаток 3
Розташування арифметичних дій.
Гра «Знаки - втікачі».
1варіант 2варіант
72…8...9=18
3…3…8=72
42…18…9=40
40…5…9=85
3…3…9=81
81…9…3=27
Додаток 4
Гра «Порівнялки»
Самостійна
робота
1варіант 2варіант
8*8…7*9
56:8…63:9
6*9…4*8
7*8…8*8
48:8…54:6 3*9…5*9
72:9…32:4
40:8…36:9
Діти перевіряють правильність за таблицями
відповідей.
Додаток 5
Розв’язування
задачі [1].
Додаток 6
Фізкультхвилинка в нас незвична.
Вона сьогодні буде геометрична.
Вправи виконуй стільки разів
Скільки фігура має кутів! [2].
Обчислення
периметра чотирикутника
-У кожного на парті лежить смужка:
1) виміряйте її довжину;
2) знайдіть її :
1 ряд-третину;
2 ряд-шосту частину;
3 ряд-дев’яту частину;
3) заштрихуйте її і знайдіть периметр цієї
фігури.
Додаток
8
Список
використаної літератури:
1.
Богданович М.В. Математика : Підручник для 3 кл. – К.: Освіта. – 2003.
2.
Досяк І.М. Нестандартні уроки з використанням інноваційних технологій. 1 – 4
класи. – Х.: Вид.група «Основа», 2007.
3.
Інтернет ресурси.









Немає коментарів:
Дописати коментар